18. 12. 2018

Nový e-shop zrychlí zákazníkům Kovosvitu běžné opravy obráběcích strojů

Běžné pozáruční opravy a údržbu obráběcích strojů zefektivní nový e-shop. Zákazníci Kovosvitu MAS si v něm objednají náhradní díly, ale například také filtry či mazací prostředky a divize Servis jim je nejpozději do 48 hodin od objednání doručí. Cílem e-shopu je zefektivnit distribuci náhradních dílů. Zákazníci navíc dostanou informaci, jaké úkony si mohou na stroji učinit sami. Servisním technikům Kovosvitu se tak uvolní ruce ke složitějším operacím u zákazníků. Dokonce firma plánuje, že u vybraných obráběcích center začne garantovat zkrácení doby do zahájení opravy od nahlášení potíží. Nový e-shop zrychlí zákazníkům Kovosvitu běžné opravy obráběcích strojů
DALŠÍ ČLÁNKY